1- Mazda3  با پیمایش۵۸ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۶۶ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ ها مشخصه‌ های استاندارد مزدا ۳ مجهز به سیستم SKYACTIV(A6)، شامل استفاده از موتوری ۲ لیتری I-4 با قدرت ۱۵۵ اسب بخار، با سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۶تایی، ترمزهای ضد قفل (ABS) چهارچرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا*، سیستم تهویه مطبوع، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۶ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص**، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری خودرو است.
 

*به گزارش پارس ناز سنسور اشغال کیسه هوا (Airbag Occupancy Sensor)  به تکنولوژی مجهز است که تشخیص می‌دهد چه کسی برروی صندلی نشسته، و درمواردی که استفاده از کیسه هوا خطرناک (یاحتی مرگبار) است ،مانند مواردی که خردسالان برروی صندلی جلو نشسته اند، این سیستم را موقتا غیرفعال می‌کند.

**سیستم پیمایش‌های خاص (Special Cruise system) مخصوص رانندگی درجاده‌های طولانی است و اکثرا درخودروهای آمریکایی به کار گرفته می‌شود تا خودروهای اروپایی. بدون استفاده از این سیستم، رانندگی ،مخصوصا برای خود راننده خسته  کننده خواهد بود. شرکتهای خودروسازی درحال کاربر روی نسل جدیدی از این سیستم هستند که با دنبال کردن مسیر خودروی جلویی، با تنظیم سرعت خودروی شما، از برخوردهای احتمالی هم جلوگیری می‌کند.

2- Honda Civic  با پیمایش ۵۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۶۸ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Honda Civic HF شامل موتور ۱٫۸ لیتری I-4 باقدرت ۱۴۰ اسب بخار، سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۵تایی، ترمزهای ضد قفل (ABS) چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری VSA است.
 
 
3- Volkswagen Jetta با پیمایش ۵۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۷۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر دربزرگراه‌ ها مشخصه‌های استاندارد  Volkswagen Jetta 2.0 TDI  استفاده از موتور ۲ لیتری I-4 با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و خنک کنندگی توروبو، سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۶تایی، ترمزهای ضدقفل (ABS) چهارچرخ،، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع براساس شرایط آب وهوایی محیط، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۶ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری است.
 

4- Chevrolet Cruze با پیمایش ۴۸ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۶۵ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ ها مشخصه‌های استاندارد Chevrolet Cruze ECO شامل موتور ۱٫۴ لیتری Ecotec I-4 ، با خنک کنندگی توربو، سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۶تایی، ترمزهای ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوایی در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوایی بالای سر در هر دو ردیف، کیسه‌های هوایی مخصوص زانو برای راننده و سرنشینان، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۷ اینچی، سیستم کنترل پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری خودرو است.
 

5- Volkswagen Passat با پیمایش ۵۲ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۷۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌های استاندارد Volkswagen Passat 2.0L TDI SE شامل موتور ۲٫۰ لیتری I-4 با قدرت ۱۴۰ اسب بخار، سیستم خنک کنندگی داخل موتور، سیستم تعویض دنده ۶تایی، ترمز ضد قفل (ABS)چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع براساس شرایط آب وهوایی محیط، رینگ‌ های آلومینیومی‌۱۶ اینچی، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری است.
 

6- Honda Civic Hybrid با پیمایش ۷۵ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Honda Civic Hybrid  شامل موتور ۱٫۵ لیتری با قدرت ۹۰ اسب بخار،سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل(ABS) چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و تکنولوژی کنترل پایداری VSA است.
 

7- Ford Fusion Hybrid  با پیمایش ۸۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Ford Fusin Hybrid SE شامل موتور ۲٫۰ لیتری I-4 با قدرت ۱۴۱ اسب بخار، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل(ABS) چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا درکنارصندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۷ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری AdvanceTrac است.
 

8-Toyota Prius  باپیمایش ۸۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۸۷ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر دربزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Toyota Prius 2 شامل موتور ۱٫۸ لیتری I-4 با قدرت ۹۸ اسب بخار، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری است.
 

9- Toyota Pirus Plug-in  با پیمایش ۸۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۸۷ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Toyota Pirus Plug-in شامل موتور ۱٫۸ لیتری I-4 با قدرت ۹۸ اسب بخار، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۵ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصطکاک و چسبندگی به سطح جاده هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS است.
 

10-Chevrolet Volt Hybrid  با پیمایش ۱۶۱ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در شهر و ۱۷۰ کیلومتر به ازای ۴٫۵ لیتر در بزرگراه‌ها مشخصه‌ های استاندارد Chevrolet Volt Hybrid  شامل موتور ۱۴۹ اسب بخاری و سیستم تعویض دنده یک حالته، ترمز ضد قفل، سیستم تعویض دنده دو گانه CVT، ترمز ضد قفل چهار چرخ، استفاده از کیسه‌های هوا در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوای بالای سر در هر دو ردیف، سنسور اشغال کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلومینیومی‌۱۷ اینچی، سیستم پیمایش‌های خاص، کنترل اصکاک هنگام رانندگی و استفاده از سیستم ABS و کنترل پایداری StabiliTrak است.
 
www.parsnaz.ir - کم‌ مصرف‌ ترین اتومبیل های صندوق‌ دار پرفروش دنیا (عکس)









 

 

 

گرما و نور!  ، هر دو به آتش گفتند:
اگر ما نباشیم ....  تو را چه می شود؟
آتش به پوزخندی پاسخ داد:
شما،هر دو!!
هستی اگر دارید... از من است!



حیران مانده ام که:
چه کسانی به چه کسانی و به چه چیزهایی فخر می فروشند
و چه کسانی از چه کسانی و به چه چیزهایی مغرور می شوند!
من هم  ، فقط پوزخند خواهم زد

 

 

ســـخت تریــن سوال جـــهان!!!

 

کدام دانش آموز خسته و خواب آلود به نظر میرسد؟؟؟


کدامشان دوقلو می باشند؟؟؟


چند تا زن در عکس دیده میشود ؟؟؟


چند نفرشان خوشحال هستند؟؟؟


چند نفرشان ناراحت می باشند؟؟؟؟

 

 


 

پفی ها

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 من که به هیچ دردی نمیخورم …

 

این دردها هستند که

  چپ و راست به من میخورند 

 

 

 

 

 

 

  وفاي شمع را نازم كه بعد از سوختن ...

 

به صد خاكستري در دامن پروانه ميريزد...

 

نه چون انسان كه بعد از رفتن همدم...

 

گل عشقش درون دامن بيگانه ميريزد

 
 
 
 
 
 
 

 

 من چه كنم خيال تو منو رها نمي كنه

اما دلت به وعده هاش يه كم وفا نمي كنه

من نديدم كسي رو كه مثل تو موندگار باشه

آدم خودش رو كه تو دل اينجوري جا نمي كنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد

 

در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد

 

آتش عشقت چنان از زندگی سیرم بکرد

 

آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 من را به غیر عشق به نامی صدا نکن

 

غم را دوباره وارد این ماجرا نکن

 

بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن

 

با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن

 

موهایت را ببند و دلم را تکان نده

 

در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن

 

من در کنار توست اگر چشم وا کنی

 

خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن

 

بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود

 

تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن

 

امشب برای ماندنمان استخاره کن

 

اما به آیه های بدش اعتنا نکن....

 

 

 

 

 

 

 

 

  هر روز برایت مینویسم تا بدانی که دوستت دارم

 

 اما چشمانی نیست که نوشته هایم را ببیند

       چه فایده شاید دیوانه شدم.........

       شاید هم میخوانی و اگر نمیخوانی میدانی

       اگر ندانی چه؟؟؟اگر روزی هم نیاید که بیایی و بخوانی چه؟؟؟

      همه این نوشته ها روی دستانم می ماند اما همواره منتظرت هستم

      حتی اگر تا اخرین برگه ی دفتر عمرم باشد

      تا اخرین لحظه زندگیم...........

      شاید حتی ان زمان هم ندانم کجایی!!!!

        اما به یادت هستمـــــــــ و دوستت دارمــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 این دلی که شکستی مال من نبود

خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد

خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو ســ ــینه . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

Image result for ‫انواع سگ‬‎

شکلک های محدثه

ادامه مطلب

گوشواره سنجاقک

گوشواره سنجاقک از مدل های پر طرفدار کمپانی Swatch است. این گوشواره دارای طراحی ظریف و دو رنگ بوده که نگینی کوچک امّا چشم نواز زیبایی آن را دو چندان کرده است. طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود.

260000 ریال

 

 

سرویس Dream

سرویس Dream دارای طرحی جدید و متفاوت می باشد. این سرویس شامل گردنبند و دستبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این سرویس با نگین های خیره کننده از نوع باگت، مناسب برای استفاده در مجالس و مناسبت ها می باشد . جنس این سرویس استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

670000 ریال

 

 

ساعت Swatch

ساعت Swatch ، با طراحی جالب و اسپورت . مناسب برای کسانی که می خواهند ساده و در عین حال شیک باشند. مناسب برای آقایان و خانم های مشکل پسند.این ساعت زیبا می تواند مکمل زیبایی دستان شما باشد. با تنوع رنگ صفحه ساعت ، در دو رنگ مشکی و سفید مطابق با سلیقه شما...

240000 ریال

 

 

 

نیم ست پاتریس

نیم ست پاتریس طراحی فوق العاده بی نظیر ، ایده طراحی این نیم ست استثنایی برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی می باشد. زیبایی این گوشواره و گردنبند واقعا خیره کننده میباشد و قطعا شما با این نیم ست در تمام مجالس و مهمانی ها متمایز از بقیه خواهید بود. رنگ آبی به کار رفته و خاصیت جالب این گردنبند به شما حس خاصی میدهد. جنس این محصول درجه 1 و رنگ آن ثابت می باشد. دارای تنوع رنگ و موجود در دو رنگ نقره ای و طلایی برای مطابقت با سلیقه شما.

860000 ریال

 

 

انگشتر Love

انگشتر Love با طرحی جدید و متفاوت . مدل طراحی بسیار مدرن انگشتر، و نگین های منحصر به فرد به کار رفته باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. جنس و طراحی انگشتر به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. طراحی قلبهای این انگشتر یکی از پرطرفدار ترین طرحها در اروپا می باشد. این انگشتر بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ طلایی آن ثابت می باشد.

270000 ریال

 

 

 

ساعت CK

ساعت ck ساعتی زیبا و متفاوت ویژه خانم های با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Calvin Klein تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. این ساعت اسپورت و استثنایی در دو رنگ طلایی و نقره ای مکمل لباس و زیبایی شما می باشد .

280000 ریال

 

 

 

انگشتر Flower

انگشتر Flower با طرحی جدید و متفاوت . دارای نگین های خوش تراش که به شکل متناسبی کنار هم قرار گرفته است ، زیبایی این انگشتر را دو چندان نموده است. مدل طراحی بسیار مدرن انگشتر، و نگین های منحصر به فرد به کار رفته باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. جنس و طراحی انگشتر به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ آن ثابت می باشد.

280000 ریال

 

 

 

ساعت Gucci silver

ساعت Gucci ساعتی زیبا و متفاوت ویژه خانم های با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Gucci تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. این ساعت اسپورت و استثنایی در رنگ نقره ای مکمل لباس و زیبایی شما می باشد .

340000 ریال

 

 

 

 

ادامه مطلب

 

دوستی باخدا
 

 

خطا از من است، می دانم.

از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد"

اما به دیگران هم دلسپرده ام.

از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین"

اما به دیگران هم تکیه کرده ام.

اما رهایم نکن...

 

 

.

.

.

سنگ تمام

 

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند


امــا نه وقتی که در ميانشان هستی ، نـه !!!

آنجا که در ميان خاک خوابيدی ، “سنگِ تمام” را می گذارند و می روند …

 

.

.

.

کاش

کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری می شود ، و آخرین سیاه پوش که مرا فراموش می سپارد چه کسی خواهد بود تا قبل از مرگم جانم را فدایش کنم.

.

.

.

رازدل

گفتمش بی تو دلم می میرد / گفت با خاطره ها خلوت کن

    گفتمش خنده به لب می میرد / گفت با خون جگر عادت کن

       گفتمش با که دلم خوش باشد ؟ / گفت غم را به دلت دعوت کن

                گفتمش راز دلم را چه کنم ؟ / گفت با سنگ دلم صحبت کن... !

.

.

.

فقر

ادم برفی از خجالت آب شد...
وقتی که دید....
کودک گرسنه ای به هویج دماغش زل زده است!!!!!!!!

.

.

.

رحمت خدا

باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم

 

.

.

.

فرق لذت با حسرت

خدا پرسید:

میخوری یا میبری؟

من گفتم میخورم

چه می دونستم

لذت ها رو میبرند

حسرت ها رو میخورند.....

.

.

.

ایستگاه بهشت

 

از جهان تا خدا هزار ایستگاه بود

 

 

 

در هر ایستگاهی که قطار می ایستاد کسی کم میشد

 

 

 

قطار میگذشت و سبک می شد

 

 

 

زیرا سبکی قانون راه خداست

 

 

 

قطاری که به مقصد خدا میرفت عاقبت به ایستگاه بهشت رسید

 

 

 

پیامبر گفت:اینجا بهشت است و من شادمانه بیرون پریدم

 

قطار رفت و دور شد...


 

 

من از فرشته ای پرسیدم:مگر اینجا آخرش نیست؟

 

و او گفت:نه قطار به سوی خدا میرود

 

 

و خدا به آنان میگوید: درود بر شما،راز من همین بود

 

آنکه مرا میخواهد در ایستگاه بهشت پیاده نخواهد شد،

 

و من........!

 

 

لذت ها رو میبرند

حسرت ها رو میخورند....

 

ادامه مطلب

 

 

موضوع کسب و کار و فعالیت های اقتصادی، فرآیندی است که اصلا نیاز نیست یک فرد تخصصی در این حوزه داشته باشد یا به این فکر کندکه می تواند فرد توانمندی باشد یا خیر. در بازی اقتصاد و کسب و کار، پول و سرمایه حرف اول را می زند. به عبارتی پول و سرمایه که باشد، با کمی تکیه بر فکر و تجربه دیگران می توان فرد موفق بود.

فردی که اگر کمی هم شهرت پشت سر داشته باشد، مسیر موفقیت را با سرعتی ورای تصور خواهد پیمود. فوتبالیست ها اتفاقا از همین دست افراد موفق هستند. به طور عامیانه فوتبالیست ها را باید قشری دانست که اصطلاحا «پولدارند»؛ افرادی که از نگاه همگان غم آب و نان ندارند.

اما این دلیل نمی شود آنها به قراردادهای چند صد میلیونی فوتبال بسنده کنند و به فکر این نباشند که رمایه های خود را – که اتفاقا کم هم نیست – در کارهای دیگر به کار نگیرند. این قشر که کم تعداد هم نیستند، از چند سال پیش و در پی بالا رفتن دستمزدبازیکنان فوتبال، یکی پس از دیگری پا در فضای کسب و کار گذاشتند.

افرادی که سردمدار آنها را باید علی دایی دانست. فردی که در کنار موفقیت های بزرگ فوتبال، حالا یکی از مردان بزرگ بیزینس است. در زیر اشاره ای می کنیم به ۱۰ فوتبالیست برتر ایران در حوزه کسب و کار.

۱- علی دایی، آقای پولدار فوتبال ایران

علی دایی آن روز که از اردبیل راه تهران را برای ادامه تحصیل در پیش گرفت، شاید فکر نمی کرد روزی آنقدر پولدار شود که مهمترین رکن زندگی در دنیای مدرن امروز، برایش در اولویت چندم قرار بگیرد. دایی را باید مرد شماره یک اقتصاد فوتبال و حتی ورزش ایران دانست. او که از کنار فوتبال به همه جا رسید و همه نیازهای مالی خود و اطرافیان نزدیکش را مرتفع کرد، این روزها علاوه بر عضویت در اتاق بازرگانی تهران، به عنوان یک تاجر جوان همچنان به دنبال ساخت یک شهرک توریستی در اطراف چالوس است.


آقای گل فوتبال جهان علاوه بر مالکیت چندین فروشگاه و گالری کفش و لباس در مراکز خرید یوسف آباد، منیریه، میدان محسنی و میلاد نور، نمایندگی انحصاری محصولات آدیداس و نایک را هم در ایران دارد و در کنار اینها یک کمپانی تولید البسه ورزشی را هم از چند سال پیش با نام و برند خود ایجاد کرده و پوشاک ورزشی بسیاری از باشگاه ها را تولید می کند.

دایی البته در کنار تمام تلاش هایش در حوزه کسب و کار در تمام این سال ها هیچ گاه از فوتبال فاصله نگرفته و بعد از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس، دو فصل است هدایت تیم فوتبال راه آهن را برعهده دارد. حرفه ای که دایی در آن هم مثل حوزه اقتصاد، تحصیل و بازی فوتبال موفق بوده و قراردادهای کلانی به واسطه جاذبه شخصی و جایگاهش منعقد می کند. ناگفته نماند در کنار همه اینها دایی دستی هم در کارهای خیر دارد.


۲- خداد اد عزیزی، مرد پرحاشیه اما موفق

چهره پر دردسر، جنجالی، پرحاشیه اما با نمک دهه ۷۰ و ۸۰ فوتبال ایران را هم باید یکی از مردان موفق در حوزه کسب و کار و فعالیت های اقتصادی دانست. او که به لطف درخشش در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۹۸ و ثبت حماسه ملبورن به اسطوره فراموش نشدنی ما ایرانی ها بدل شدت و بلافاصله راه فوتبال اروپا و کشور آلمان را در پیش گرفت، پس از پایان دوران حرفه ای فوتبال، اگرچه یکی از مربیان خاص و پرحاشیه اما کم اثر فوتبال کشور هم به شمار می رود، در طول همه این سال ها نشان داده است که شم اقتصادی خوبی دارد و بسیار با مهارت فکرش را در این مسیر به کار گرفته است. او ابتدای فعالیت اقتصادی خود را با سرمایه گذاری در حوزه پوشاک ورزشی آغاز کرد و همراه با مجید ساعدی فر کمپانی تولید پوشاک «مجید» را که معروفترین برند داخلی است، راه اندازی کرد.


خداداد اما خیلی زود به این نتیجه رسید که سرمایه گذاری در حوزه پوشاک وقت تلف کردن است و سرمایه اش را در بخش های دیگری به کار گرفت. از معاملات املاک تا ساختمان سازی و این اواخر هم واردات قطعات خودروهای خارجی. او البته این روزها بخشی از سرمایه خود را به دبی برده و یک شرکت تولید قطعات یدکی خودرو هم در کشور سنگاپور احداث کرده است.

این شرکت به نظر می رسد درآمد بسیاری برای حماسه ساز ملبورن دارد و او را راضی نگه داشته است. خداداد اخیرا و بعد از یک دوره حضور در باشگاه ابومسلم به عنوان مدیر فنی، فعالیت خاصی در حوزه فوتبال ندارد.


۳- علی کریمی، شماره ۸ پولدار


شماره هشت تاریخی فوتبال ایران، سال ها قبل پیش از آنکه ردای جادوگری بر تن کند، در کرج مسافرکشی می کرد. او یک پیکان گوجه ای داشت. دورانی که به عنوان یک پدیده در فتح تهران بازی می کرد. او وقتی که به پرسپولیس هم پیوست، قبل و بعد از تمرین با ماشین خود کار می کرد تا خرج خود را دربیاورد. از آن روز که فوتبال و زندگی روی خوشش را به علی کریمی نشان داد، توانست به اندوخته های مالی بسیار دست یابد.

حضور چند ساله در سطح اول فوتبال دنیا و مهمتر از آن، عقد قراردادهای میلیاردی با تیم های عربی حوزه خلیج فارس، رفته رفته از علی کریمی مردی پولدار و اغقتصادی ساخت. او جدا از تمام موفقیت های ریز و درشتش در فوتبال و البته منهای تمام محبوبیتی که در این حوزه برای خود به دست آورد، در حوزه کسب و کار هم مردی است که توانایی زیادی دارد.

کریمی فعالیت خود را در فضای اقتصادی و کسب و کار از شراکت با حامد کاویانپور در بحث ساخت و ساز آغاز کرد ولی در ادامه به تیم دو نفره خداد و مجید ساعدی فر در شرکت پوشاک «مجید» پیوست و سرمایه گذاری در این حوزه را آغاز کرد و امروز هم به تنهایی ساخت و ساز ساختمان را در دستور کار دارد. کریمی اخیرا ویلایی در منطقه خوش آب و هوای لواسان ساخته که چند میلیارد هزینه روی دستش گذاشته است. کریمی هم مثل علی دایی، اهل بذل و بخشش بین فقرا و ایتام است.


۴- کریم باقری، علاقه مند به فرش و کامیون

کریم باقری هم از جمله تبریزی های محبوب فوتبال ایران، علی الخصوص باشگاه پرسپولیس است. کریم باقری از جمله آخرین نفرات نسل طلایی فوتبال ایران بود که اتفاقا در همان دوره ترانسفر دایی و خداداد، او نیز در سطح اول فوتبال آلمان و باشگاه آرمینیا بیلیفلد توپ می زد.

«آقا کریم» هواداران پرسپولیس، برخلاف دایی و خداداد که بعد از پایان دوران حرفه ای فوتبالشان راه بازار کسب و کار را در پیش گرفتند، در همان دوران فوتبالی اش از آنجا که علاقه بسیاری به «ولوهای زردرنگ» سوئدی داشت، با کمک پدرش هر چه پول داشت در همین راه هزینه کرد و چند دستگاه از همین کامیون ها خرید. کریم باقری به همراه پدر همسرش هم یکی از تجار معروف فرش ایران و تبریز در دنیای فرش است.

تجارتی که به نظر سود بسیاری برای مرد کم حاشیه فوتبال ایران داشته و او به منابع مالی بسیاری از این راه رسیده است. باقری این روزها از دور و نزدیک با باشگاه پرسپولیس همکاری می کند.


۵- مهدی مهدوی کیا، ملاک بزرگ

مهدی مهدوی کیا از آن دست بازیکنانی است که به واسطه حضور قریب به یک دهه ای در فوتبال آلمان، سرمایه بسیاری کسب کرده است. او که به واسطه سال ها حضور در تیم فوتبال هاغمبورگ، امروز به یکی از اسطوره های این باشگاه متمول و بزرگ آلمانی بدل شده است، در فضای اقتصاد و کسب و کار علاقه زیادی به ملک دارد و تقریبا همه داشته های مالی اش را در مسیر خرید املاک، آن هم در آلمان و تهران به کار گرفته است.

موشک سال های گذشته هامبورگ، اگرچه این روزها کم فروغ تر از همیشه از جمله کاپیتانان پرسپولیس به شمار می رود، اخیرا سرمایه گذاری در بخش صادرات و واردات را نیز آغاز کرده و حتی علاقه زیادی به زمین های کشاورزی پدرش در یکی از روستاهای اراک دارد.


۶- قلعه نویی، مرد شیک پسند فوتبال

ژنرال استقلالی ها آنقدر درگیر مربیگری در لیگ برتر است که کمتر فرصت رسیدن به امور دیگر را دارد. او که همیشه مدعی است بزرگترین قرارداد مالی تاریخ فوتبال ایران را به خاطر استقلال رد کرده، بیشترین درآمدش از محل مربیگری در لیگ برتر است. او که حالا به عنوان پرافتخارترین مربی فوتبال ایران سالانه مبالغ بسیاری از باشگاه های لیگ برتر می گیرد، در کنار فعالیت در حوزه فوتبال، بخشی از سرمایه بسیار زیاد خود را صرف خرید یک مبل فروشی در خیابان ولیعصر کرده است و البته بدش هم نمی آید در بازار ساخت و ساز سرمایه اش را به کار گیرد. در مورد ژنرال آبی ها شنیده می شود که او استخر و سونای پرطرفداری هم دارد.


۷- غلام پیروانی، کسب و کار با گاوداری

«شاغلام» برخلاف چهره و خلق و خوی سنتی اش، یکی از پولدارترین های فوتبالی به شمار می رود. ارث به جا مانده از خانواده پدری برای برادران پیروانی خوش یمن بود و در این بین فقط غلام بود که علاوه بر حضوری فعال در کار خرید و فروش زمین، شغل پدر را ادامه داد و گاوداری مدرنی را که یادگار پدرش بود، حفظ کرد و سرپا نگه داشت. البته به دلیل مشغله زیاد کاری، مدیریت این گاوداری را به عهده یکی از نزدیکانش گذاشته است و خود فقط گاهی به آنجا سر می زند تا خیالش از بابت تنها یادگار پدرش، راحت باشد.


۸- فرهاد مجیدی، سرمایه دار آبی ها

کاپیتان تازه به استقلال برگشته آبی ها هم که می توان نقش علی کریمی را در پرسپولیس، در استقلال به او داد، به واسطه سال ها حضور در فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس، سرمایه بسیاری جمع کرده و خود را از جمله مردان موفق اقتصادی فوتبال ایران می داند. مجیدی تقریبا همه داشته های مالی خود را در بخش ساختمان های دبی سرمایه گذاری کرده و یکی از مالکان بزرگ ساختمانی در این شهر تفریحی، اقتصادی است.


۹- جواد نکونام، مردی در بازار عطر
کاپیتان تیم ملی فوتبال و البته تیم استقلال، یکی از خوش پوش ترین چهره های فوتبالی است و شاید به همین دلیل است که به بازار عطر و ادکلن توجه زیادی دارد و حالا در واردات عطرهای خارجی یکی از فعالترین ها به شمار می آید. البته نکونام در کنار این تجارت شیک و البته پول ساز، با تنی چند از دوستان خودش تولیدی پوشاک و لوازم ورزشی هم تاسیس کرده است. نکونام از آخرین قرارداد خود با باشگاه اوساسونا، مبلغ زیادی دریافت کرد که در کنار آن علی فتح الله زاده هم مبلغ زیادی برای حضور او در استقلال هزینه کرد.


۱۰- حامد کاویانپور، نمایشگاه دار اتومبیل

حامد کاویانپور؛ شاید جمع دارایی هایش یک چندم علی دایی و دیگران نباشد ولی این هافبک سابق ملی پوش تیم پرسپولیس، یک مدرسه فوتبال تاسیس کرده که همه امکانات و سهام آن متعلق به خودش است.


او در کنار آموزش فوتبال به نونهالان علاقه مند، علاقه بسیاری هم به بازار اتومبیل و علی الخصوص خودروهای گرانقیمت خارجی دارد. کاویانپور یک نمایشگاه بزرگ اتومبیل دارد که معمولا بازیکنانی نظیر علی کریمی و دیگران، ماشین های گرانقیمت خود را معمو


 

ادامه مطلب

 

 

شکلک های محدثه

خودروی خیره کننده لامبورگینی با روکش طلا

 خودروی خیره کننده لامبورگینی با روکش طلا

 

مهسا احمدی نخستین بدلکارحرفه ای در ایران

مهسا احمدی ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده و هم‌اکنون اولین دختر بدلکار در ایران است. او و آرش اقدسی از اعضای گروه بدلکاران ۱۳، درباره دنیای بدلکاران و حضور در آخرین فیلم جیمزباند سخن گفته اند که در ادامه ایمیل از نظر خواهید گذراند …
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است. مهسا احمدی درباره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران می‌گوید: “در ایران برای دختران فقط تا ۱۷ سالگی امکان حضور در تیم ملی ژیمناستیک وجود دارد. بعد از ۱۷ سالگی که ژیمناستیک را کنار گذاشتم، از ۶ سال پیش، وارد گروه “بدلکاران ۱۳” شدم.”
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
مهسا احمدی به همراه دیگر اعضای گروه “بدلکاران ۱۳” در آخرین فیلم جیمزباند، “Skyfall” به عنوان بدلکار حضور داشته است. مهسا احمدی که سابقه بدلکاری زیادی در پروژه‌های سینمایی ایران دارد، می‌گوید حضور به عنوان بدلکار در فیلم “Skyfall” با بدلکاری در پروژه‌های سینمایی داخل ایران قابل مقایسه نیست. نمایی از مهسا احمدی و آرش اقدسی سرپرست گروه “بدلکاران ۱۳” در آخرین فیلم جیمزباند.

مهسا احمدی اولین و تنها دختر بدلکار ایران است که جلوی دوربین در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او می‌گوید آرام آرام برخی دخترهای دیگر نیز در ایران در حال آموزش بدکاری هستند. مهسا احمدی درباره توانایی‌هایش در مقایسه با مردان بدلکار می‌گوید: “تا الان پا به پای پسرها جلو آمد‌ه‌ام و به‌قول معروف کم نیاورده‌ام.”

www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
مهسا احمدی اولین بانوی ایرانی است که پس از انقلاب در ایران عملیات سقوط آزاد “skydive” انجام داده است. نمایی از اولین سقوط آزاد این بانوی ایرانی که شهریور ۱۳۹۱ بر فراز شهر کلاله در استان گلستان ایران صورت گرفته است.بانوی بدلکار ایرانی درباره ثبت اولین سقوط آزاد زنان ایران می‌گوید: “از ارتفاع شش هزار پایی (حدود دو هزار متر) پریدم، در هر جای دنیا، پرش از ارتفاع زیر ۱۵۰۰ متر، بیس‌جامپ ” Base Jump” محسوب می‌شود. باید هزارتا پرش خوب داشته باشید تا بتوانید یک بار بیس‌جامپ بپرید. ولی من همان پرش اولم از ارتفاع دوهزار متری بود. یعنی سخت‌ترین کار را انجام داده‌ام، آن هم با امکانات این‌جا.”
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
آرش اقدسی سرپرست گروه “بدلکاران ۱۳” درباره چگونگی حضور اعضای این گروه ایرانی در آخرین فیلم جیمز باند می‌گوید: “در صحنه‌ای از یک فیلم سینمایی ترکی، ماشینی باید از روی کامیونی می‌پرید. ما این پرش را با ماشین انجام دادیم. به گزارش پارس ناز کارگردان این فیلم ترکی، عکس آن را روی فیس‌بوک گذاشت. دو ماه بعد به ما ایمیلی رسید که اگر می‌خواهید برای پروژه‌ جیمزباند فعالیت کنید، اسامی‌تان را بدهید.”
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
آرش اقدسی ادامه می‌دهد: “بعد از آن ایمیل، در تماسی تلفنی، اسامی، تاریخ و لوکیشن را برای ما تعیین کردند. بعد که رفتیم، در کمال ناباوری دیدیم که واقعا سر پروژه‌ جیمزباند هستیم. آدم‌های بسیار بزرگی را دیدیم. ضمن این‌که خیلی به ما توجه می‌کردند، خیلی به ما کمک می‌کردند، تجربیات‌شان را در اختیار ما قرار می‌دادند و هر سئوالی که داشتیم جواب می‌دادند. هم‌اکنون هم هم‌چنان با آن‌ها در ارتباط هستیم.”آرش اقدسی پیش از تاسیس گروه “بدلکاران ۱۳” مربی بانجی جامپینگ “Bungee Jumping” در ایران بوده است.
آرش اقدسی اواخر سال ۱۳۸۵ تصمیم گرفته با تعدادی از جوانان پرانرژی و بااستعداد گروه “بدلکاران ۱۳” را تشکیل دهد.آرش اقدسی می‌گوید: “از گروه بدل‌کاری اولیه که داشتیم، تنها کسی که با من ماند، خانم احمدی بود. البته در میان بچه‌های گروه قبلی، من به تنها کسی که بیشتر از همه سخت گرفتم، همان خانم احمدی بود. منتها دیگران به نوعی کم آوردند و تنها کسی که مقاومت کرد و ایستادگی کرد، خانم مهسا احمدی بود که ماندگار شد.”
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
به گفته سرپرست گروه “بدلکاران ۱۳” در ایران کارگردان‌ها آرام آرام به مهسا احمدی بدلکار این گروه اعتماد کرده‌اند. او ادامه می‌دهد تا قبل از آن‌که مهسا احمدی توانایی‌های خود را در بدلکاری ثابت کند، در ایران عموما در فیلمنامه‌ها نقش خانم‌ها را آن‌قدر ظریف و آرام می‌نوشتند که اصلا اتفاق خاصی برای‌شان در طول فیلم نمی‌افتاد.سرپرست گروه “بدلکاران ۱۳” معتقد است با شرایط داخل ایران افراد واقعا باید عاشق بدلکاری باشند تا بتوانند ادامه دهند. او می‌گوید: “برای خانم‌ها قضیه سخت‌تر هم می‌شود. چون محدودیت‌ها برای آن‌ها بیشتر است.”
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
به باور برخی عدد “۱۳”، عددی نحس است. آرش اقدسی می‌گوید دقیقا به همین دلیل و شکستن این تصور غلط که “۱۳” عددی نحسی است، اسم “بدلکاران ۱۳” را برای گروه انتخاب کرده است. او می‌گوید: “می‌خواستیم نشان بدهیم که اگر شما در حاشیه‌ امنیت و ایمنی این‌کار را انجام بدهید، هیچ اتفاقی برای هیچ کسی نمی‌افتد و می‌شود خطرناک‌ترین کارها را به بهترین شکل انجام داد.”
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
گروه “بدلکاران ۱۳” در بسیاری از پروژه‌های سینمایی ایران ایفای نقش کرده است. فیلم “جرم” به کارگردانی مسعود کیمیایی، فیلم “راه آبی ابریشم” به کارگردانی محمدرضا بزرگ‌نیا، “پسر آدم و دختر حوا” ساخته رامبد جوان، “دختر شاه‌پریون” ساخته کامران قدکچیان از جمله پروژه‌های سینمایی است که اعضای گروه “بدلکاران ۱۳” در آن حضور داشته‌اند.
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
به گفته آرش اقدسی مشکلات برای تامین امکانات امنیتی بدل‌کاران در ایران زیاد است. او می‌گوید: “مثلا برای واژگون کردن یک خودرو، ماشین آتش‌نشانی و آمبولانس باید حضور داشته باشد که در خیلی پروژه‌ها، حتی این موارد را هم تقبل نمی‌کردند. متاسفانه از ساده‌ترین امکانات محروم هستیم. در صورتی که بچه‌های ایرانی فوق‌العاده بااستعداد هستند.
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
به جز پروژه‌های سینمایی اعضای گروه “بدلکاران ۱۳” در اجرای بیش از ۶ تئاتر نیز حضور داشته‌اند. گروه “بدلکاران ۱۳” در این‌باره می‌گوید: “در یکی از تئاترهای‌مان، یکی از بازیگران‌مان از روی سر تماشاچی‌ها پرواز می‌کرد و دیالوگ‌هایش را می‌آمد جلوی سن می‌گفت و دوباره از روی سر تماشاچی‌ها پرواز می‌کرد و برمی‌گشت. انجام عملیات پرواز به صورت زنده برای اولین بار بود که در تئاتر ایران می‌افتد.”
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
www.parsnaz.ir - عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران
 
طبقه بندی: مطالب خواندني   |   تعداد بازدید: 868 نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

۱۲ بهمن ۱۳۵۷، مراسم استقبال از حضرت امام خمینی(ره) با حضور پر شکوه هزاران نفر از مردم سراسر ایران در بهشت زهرا(س) تهران، در کنار مزار شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
مشرق نیوز: ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، مراسم استقبال از حضرت امام خمینی(ره) با حضور پر شکوه هزاران نفر از مردم سراسر ایران در بهشت زهرا(س) تهران، در کنار مزار شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم تلاوت آیات قرآن کریم توسط محمد اصفهانی که در آن زمان نوجوان بود، صورت گرفت.

 

طبقه بندی: مطالب خواندني   |   تعداد بازدید: 703 نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۲ بهمن

 

 

 

جدیدترین هواپیمای جنگنده ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز – شنبه – با حضور رییس‌جمهور رونمایی شد.
خبرگزاری ایسنا: جدیدترین هواپیمای جنگنده ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز – شنبه – با حضور رییس‌جمهور رونمایی شد.

در سومین روز از ایام دهه فجر، در مراسم ویژه‌ای با حضور محمود احمدی‌نژاد، از هواپیمای جنگنده جدید بومی ساخت وزارت دفاع با نام «قاهر ۳۱۳» رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این جنگنده، سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، منوچهر منطقی رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دست‌اندرکاران این پروژه حضور داشتند.

 

 

 

 
 
«داریوش کاردان» که این روزها نقش «هویدا» در سریال «معمای شاه» را ایفا می‌کند، گفت: دیگر کار اجرا و گویندگی نمی‌کنم و در سینما و تلویزیون هم فقط نقش‌های خوب را قبول می‌کنم.

خبرگزاری فارس: «داریوش کاردان» که این روزها نقش «هویدا» در سریال «معمای شاه» را ایفا می‌کند، گفت: دیگر کار اجرا و گویندگی نمی‌کنم و در سینما و تلویزیون هم فقط نقش‌های خوب را قبول می‌کنم.

«داریوش کاردان» که نقش هویدا را در سریال معمای شاه بازی می کند درباره نقشش در این سریال گفت: من در این سریال گریم سنگینی دارم و گریمم هر بار حدود دو نیم ساعت زمان می‌برد.

کاردان گفت: بازی در نقش هویدا شرایط خاصی دارد و باید راه رفتن آرام او، نوع حرف زدنش و حرکات او را در نظر داشته باشم به همین خاطر مدام تمرین می‌کنم البته حدود دو هفته هم زمان گذاشتم و به فیلم‌ها و تصاویری که از هویدا داشتیم نگاه کردم تا بتوانم به خوبی در نقش او ظاهر شوم.

این بازیگر گزیده کار گفت: حدود دو هفته قبل از کلید خوردن کار ( ۲۶ دی) با آقای ورزی برای بازی در نقش هویدا قرار داد بستم  البته قبل از آن یکی دو بار به من درباره بازی در سریال معمای شاه گفته بودند و من هم موافقت کرده بودم.

کاردان درباره حضور در این سریال هم گفت: البته من دیگر کار اجرا و گویندگی نمی‌کنم اما در تلویزیون یا سینما اگر نقش خوب باشد قبول می‌کنم.

بازیگر نقش هویدا در انتها با ابراز امیدواری درباره اینکه سریال معمای شاه از کارهایی باشد که واقعیت‌ها را به خوبی به تماشاگر نشان دهد گفت: درباره سلسله پهلوی فیلم و سریال زیاد ساخته شده است اما تقریبا هرکدام به نوعی اغراق آمیز بوده است که امیدوارم این مسئله درباره معمای شاه روی ندهد.

 

 

 

پسر زین الدین زیدان که در آکادمی رئال مادرید بازی می کند به دلیل خطای بد روی بازیکن حریف از زمین مسابقه اخراج شد تا جا در پای پدرش گذاشته باشد که در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ از زمین مسابقه اخراج شد.
ایسنا: پسر زین الدین زیدان که در آکادمی رئال مادرید بازی می کند به دلیل خطای بد روی بازیکن حریف از زمین مسابقه اخراج شد تا جا در پای پدرش گذاشته باشد که در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ از زمین مسابقه اخراج شد.

انزو زیدان که در تیم زیر ۱۸ سال رئال مادرید بازی می کند، ۹ دقیقه پس از ورود به زمین با تکل خطرناک از زمین مسابقه اخراج شد. پسر زیدان که به انزو فرناندز در اسپانیا مشهور است اخیرا پیشنهاد پیوستن به تیم لیورپول را رد کرده بود.

انزو که در سال ۲۰۰۹ به تیم زیر ۱۵ سال رئال پیوست سال گذشته از فاصله ۳۵ یاردی برای رئال مادرید گلزنی کرده بود تا استعداد ذاتی خودش را نشان بدهد. اما این بار انزو زیدان روی دیگر خودش را نشان داد و جنبه ای از بد اخلاقی پدرش را در رمین مسابقه به نمایش گذاشت و با لگد به پای حریفش زد.

این حرکت از چشم داور مسابقه دور نماند تا انزو از زمین مسابقه اخراج شود.

زین الدین زیدان پدر انزو در فینال بزرگترین رویداد فوتبالی جهان با ضربه سر معروفی که به سینه مارکو ماتراتزی زد از زمین اخراج شد.

 

 

 

س از امضای قرارداد پنج ماهه دیوید بکهام با پاریسن ژرمن، این هافبک ۳۷ ساله مبلغ قرارداد خود را به طور کامل به مرکز خیریه کودکان بی سرپرست بخشید.

روزنامه کیهان: پس از امضای قرارداد پنج ماهه دیوید بکهام با پاریسن ژرمن، این هافبک ۳۷ ساله مبلغ قرارداد خود را به طور کامل به مرکز خیریه کودکان بی سرپرست بخشید.

بکهام پس از امضای قرارداد با باشگاه پاریسن ژرمن گفت : در مدت حضورم در پاریسن ژرمن هیچ پولی دریافت نخواهم کرد و تصمیم گرفتم مبلغ قراردادم را به یک مرکز خیریه کودکان بی سرپرست در پاریس اختصاص دهم. بکهام اشاره ای به مبلغ دقیق قرارداد خود که به این مرکز اهدا می شود نکرد اما تاکید کرد مبلغ قرارداد او بالا است.

http://uploadyar.com/s1/13596591041.jpg

 

 

 

مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
 
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور شنبه ۱۴ بهمن ۹۱
عناوین روزنامه های امروز 91/11/14

عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14


عناوین روزنامه های امروز 91/11/14

عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14


عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14


عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14


عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14


عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14


عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14


عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14


عناوین روزنامه های ورزشی 91/11/14

ادامه مطلب

 

Click here to enlarge

 

گنجشک و آتش

گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد و برمی گشت!
پرسیدند : چه می کنی ؟

پاسخ داد : در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و...

آن را روی آتش می ریزم
گفتند : حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است ! و این آب فایده ای ندارد

گفت : شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند می پرسد : زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی؟

پاسخ میدم : هر آنچه از من بر می آمد!


 

خوک و گاو

مرد ثروتمندی به کشیشی می گوید:

نمی دانم چرا مردم مرا خسیس می پندارند.

کشیش گفت:

بگذار حکایت کوتاهی از یک گاو و یک خوک برایت نقل کنم.

خوک روزی به گاو گفت: مردم از طبیعت آرام و چشمان حزن انگیز تو به نیکی سخن می گویند و تصور می کنند تو خیلی بخشنده هستی. زیرا هر روز برایشان شیر و سرشیر می دهی.

اما در مورد من چی؟...

من همه چیز خودم را به آنها می دهم از گوشت ران گرفته تا سینه ام را. حتی از موی بدن من برس کفش و ماهوت پاک کن درست می کنند. با وجود این کسی از من خوشش نمی آید. علتش چیست؟

می دانی جواب گاو چه بود؟

جوابش این بود:

شاید علتش این باشد که

"هر چه من می دهم در زمان حیاتم می دهم"

 

 

زود قضاوت نکنید!

مسئولین یک مؤسسه خیریه متوجه شدند که وکیل پولداری در شهرشان زندگی می‌کند و تا کنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. پس یکی از افرادشان را نزد اوفرستادند

مسئول خیریه: آقای وکیل ما در مورد شما تحقیق کردیم و متوجه شدیم که الحمدالله از درآمد بسیار خوبی برخوردارید ولی تا کنون هیچ کمکی به خیریه نکرده‌اید.

نمی‌خواهید در این امر خیر شرکت کنید؟

وکیل: آیا شما در تحقیقاتی که در مورد من کردید متوجه شدید که

مادرم بعد از یک بیماری طولانی سه ساله، هفته پیش درگذشت و در طول آن سه سال، حقوق بازنشستگی‌اش کفاف مخارج سنگین درمانش را نمی‌کرد؟ زود قضاوت کردید؟

مسئول خیریه: (با کمی شرمندگی) نه، نمی‌دانستم. خیلی تسلیت می‌گویم.

وکیل: آیا در تحقیقاتی که در مورد من کردید فهمیدید که برادرم در جنگ هر دو پایش را از دست داده و دیگر نمی‌تواند کار کند و زن و 5 بچه دارد و سالهاست که خانه نشین است و نمی‌تواند از پس مخارج زندگیش برآید؟زود قضاوت کردید؟

مسئول خیریه: (با شرمندگی بیشتر) نه . نمی‌دانستم. چه گرفتاری بزرگی ...

وکیل: آیا در تحقیقاتتان متوجه شدید که خواهرم سالهاست که در یک بیمارستان روانی است و چون بیمه نیست در تنگنای شدیدی برای تأمین هزینه‌های درمانش قرار

دارد؟ زود قضاوت کردید؟

مسئول خیریه که کاملاً شرمنده شده بود گفت: ببخشید. نمی‌دانستم اینهمه گرفتاری

دارید ...

وکیل: خوب. حالا وقتی من به اینها یک ریال کمک نکرده‌ام شما چطور انتظار دارید

به خیریه شما کمک کنم؟

باز هم زود قضاوت کردید؟؟؟؟

 

 

امتحان فیزیک

استاد سختگیر فیزیک اولین دانشجو را برای پرسش فرا میخواند و سئوال را مطرح میکند

شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید، حالا چکار میکنید؟

دانشجوی بی تجربه فورا ً جواب میدهد

من پنجره کوپه را پائین میکشم تا باد بوزد

اکنون پروفسور میتواند سئوال اصلی را بدینترتیب مطرح کند

حال که شما پنجره کوپه را باز کرده اید....

در جریان هوای اطراف قطار اختلال حاصل میشود

و لازم است موارد زیر را محاسبه کنید

محاسبه مقا ومت جدید هوا در مقابل قطار؟

تغییر اصطکاک بین چرخها و ریل؟

آیا در اثر باز کردن پنجره، سرعت قطار کم میشود و اگر آری، به چه اندازه؟

حسب المعمول دهان دانشجو باز مانده بود و قادر به حل این مسئله نبود و سرافکنده جلسه امتحان را ترک کرد

همین بلا سر بیست دانشجوی بعدی هم آمد که همگی در امتحان شفاهی فیزیک مردود شدند

پروفسور آخرین دانشجو را برای امتحان فرا میخواند و طبق معمول سئوال اولی را میپرسد

شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید، حالا چکار میکنید؟

این دانشجوی خبره میگوید؛ من کتم را در میارم

پروفسور اضافه میکند که هوا بیش از اینها گرمه

دانشجو میگه خوب ژاکتم را هم در میارم

هوای کوپه مثل حمام زونا داغه

دانشجو میگه اصلا ً لخت مادر زاد میشم

پروفسور گوشزد میکند که دو آفریقائی نکره و نانجیب در کوپه هستند و منتظرند تا شما لخت شی

دانشجو به آرامی میگوید

میدانید آقای پروفسور، این دهمین بار است که من در امتحان شفاهی فیزیک شرکت میکنم واگر قطار مملو از آفریقائیهای ... باشد، من آن پنجره لامصب را باز نمیکنم

 

 

 

 

 

داستان چهار برادر

 

 

چهار برادر، خانه ی خود را برای تحصیل علم ترک کردن و مادر که تنها کسشان بود را تنها گذاشتند پس از چند سال آنها آدمهای موفقی شدند و به مقام های بلندی دست یافتند. روزی آنها تصمیم گرفتند هم دیگر را ملاقات نمایند و برای این منظور شامی را با هم صرف کنند. آنها در مورد هدایایی که به خاطر زحمات و رنج هایی که مادر پیرشان در این چند سال و دور از آنها متحمل شده بود و آنها به مادر خود پیشکش کرده بودند. صحبت می کردند.

اولی گفت: من خانه ی مجلل و بزرگی برای مادر ساخته ام.

دومی گفت: من تماشاخانه (سالن تئاتر) یکصد هزار دلاری در خانه ی مادر ساخته ام.

برادر سومی گفت: من یک ماشین مرسدس بنز آخرین مدل با راننده برای سفر های مادر تهیه کرده ام.

صحبت برادر های دیگر که تمام شد نوبت به چهارمین برادر رسید. او گفت: همه ی شما می دانید که مادر چقدر خواندن کتاب مقدس را دوست دارد و می دانید که دیگر هیچ وقت نمی تواند بخواند، چون چشم هایش دیگر سویی برای خواندن و نوشتن ندارد. من راهبی را دیدم یک طوطی داشت با زحمت فراوان توانستم او را راضی کنم تا آن طوطی را که می تواند تمام کتاب مقدس را از حفظ بخواند و کار خفظ کردن را با کمک بیست راهب و در طول دوازده سال یاد بگیرد و من ناچارا متعهد شدم که به مدت بیست و هر سال صد هزار دلار به کلیسا بپردازم. برای این کار کافی است مادر اسم فصل ها و آیه ها را بگوید تا طوطی برایش از حفظ بخواند. برادران دیگر تحت تاثیر قرار گرفتند و کار او را مورد ستایش قرار دادند.

فردای آن روز نامه ی تشکر آمیزی از سوی مادر به هتلی که آن ها در آن جمع شده بودند رسید. مضمون نامه چنین بود: میلتون عزیز، خانه ای که برایم ساخته ای بسیار بزرگ است و من فقط در یک اتاق آن زندگی می کنم ولی مجبورم تمام خانه را تمیز کنم. به هر حال از تو ممنونم.

مایک عزیز، تو برایم تماشاخانه ی گران قیمتی با صدای دالبی تهیه نمودی که می شود پنجاه نفر را در آن جا داد ولی من همه ی دوستانم را از دست داده ام و بینایی و شنواییم را نیز همین طور، متاسفانه امکان استفاده از آن برایم ممکن نیست ولی از این کارت ممنونم.

ماروین عزیز، من خیلی پیرم که بخواهم به مسافرت بروم. من توی خانه می مانم، مغازه ی بقالی ام را دارم پس هیچ وقت از مرسدس نمی توانم استفاده کنم اما از فکرخوبت ممنونم.

اما ملوین عزیز! ای عزیزترینم! تو تنها پسری هستی که فکر کوچکت از دیگر برادرانت بهتر کار کرد و با آن هدیه ی خوبت من را غافل گیرکردی. جوجه ی خیلی خوشمزه ای بود!! از تو ممنونم.

 

 

 

ادامه مطلب

واشنگتن آماده مذاکره مستقيم با ايران است

بايدن در پاسخ به سوالي در نشست امنيت بين الملل در پاسخ به سوالي درباره مذاکره مستقيم با ايران گفت: اين موضوع بايد مطرح شود.

وي همچنين ادعا كرده كه "تهران نيز بايستي به اين موضوع اعتقاد داشته باشد."

اين در حاليست كه مقامات كشورمان بارها اعلام كرده‌اند كه امكان مذاكره به شرط احترام به حقوق مسلم هسته‌اي ايران وجود دارد.

معاون رئيس جمهور آمريکا در ادامه ادعا کرد: ما به دنبال مهار ايران نيستيم، بلکه براي جلوگيري از دستيابي اين کشور به سلاح هسته‌اي تلاش مي‌کنيم.

بايدن در حالي اظهارنظر جديد خود را بيان كرده است كه قرار است بزودي مذاكرات ميان ايران و قدرتهاي غربي بر سر مسئله هسته‌اي كشورمان انجام شود.

معاون باراک اوباما پيشتر در روز جمعه نيز در گفتگو با روزنامه آلمانی "زوددویچه سایتونگ" گفته بود: مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 هرچه زودتر آغاز شود چرا که نتایج آن برای ما اهمیت فراوانی دارد.

 

 

 

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در هفته گذشته سیر صعودی را در بازار طی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا 111 به قیمت حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 11 میلیون و 780 هزار تومان است.

سایپا SL 131 نیز به قیمت حدود 15 میلیون و 500 هزار تومان و SX 131 نیز به قیمت حدود 17 میلیون تومان عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی SL 131 معادل 11 میلیون و 540 هزار تومان و SX 131 نیز 11 میلیون و 940 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت تیبا نیز به حدود 21 میلیون و 600 هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 15 میلیون و 430 هزار تومان تعیین شده است. تندر 90 مدل E2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود 35 میلیون تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون و 50 هزار تومان است.

قیمت مگان 2000 اتومات نیز به حدود 76 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو 57 میلیون و 580 هزار تومان تعیین شده است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود 105 میلیون تومان به فروش می‌رسید که قیمت رسمی این خودرو 85 میلیون تومان است.

در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو، خودروی پژو 206 در برخی نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو 206 صندوق‌دار نیز در مدل V9 این خودرو به حدود 50 میلیون تومان و در مدل V8 نیز حدود 42 میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل V9 حدود 26 میلیون و 370 هزار تومان و مدل V8 نیز 22 میلیون و 690 هزار تومان است.

تندر 90 ایران خودرو نیز در مدل E2 آن به قیمت حدود 34 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون تومان تعیین شده است.

پژو 405 نیز به قیمت حدود 23 میلیون تومان عرضه می‌شد. البته قیمت مصوب این خودرو 15 میلیون و 580 هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود 33 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو نیز حدود 23 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت‌های یاد شده مربوط به مدل پایه و تک‌سوز این خودروها است. با توجه به قطع عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها در نمایندگی‌های فروش مختلف مقداری متفاوت است.

 

 

 

افزایش قیمت در بازار سکه و طلا

روز گذشته قیمت سکه در بازار تهران نسبت به روز دوشنبه با تقریبا 40 هزار تومان افزایش روبه‌رو شد. نیم سکه نیز دیروز با 15 هزار تومان افزایش روبه‌رو شد. ربع سکه نیز دیروز با همین میزان افزایش گران شد. در بازار طلا نیز قیمت هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت با 4 هزار تومان افزایش قیمت مواجه شد . در بازار سکه و طلا نرخ‌ها ارقام بالاتری را روزانه ثبت می کنند. این افزایش قیمت در بازار داخلی در حالی است که قیمت اونس جهانی طلا نسبت به روز دوشنبه تنها 9 دلار بالاتر ایستاده است.

مقایسه قیمت‌ها در 4 روز کاری هفته

طی هفته جاری در 4 روز کاری قیمت سکه تقریبا 6 درصد افزایش ثبت کرده و 80 هزار تومان افزایش ثبت کرده است. در این هفته همچنین نیم سکه با 8/4 درصد افزایش با 35 هزار تومان افزایش قیمت روبه‌رو شده است. ربع سکه نیز 30 هزار تومان در طول این 4 روز يعني معادل 7 درصد گران‌تر شده است.

در بازار طلا همچنین قیمت هر گرم طلای 18 عیار با 4/6 درصد افزایش، 8800 تومان افزایش قیمت ثبت کرده است. این شرایط در حالی است که طی این هفته قیمت طلا در محدوده 1660 دلار با نوسان 5 دلار تقریبا ثابت مانده و دیروز با رسیدن به نرخ 1665 دلار، نسبت به اول هفته حداکثر سه دهم درصد گران‌تر شده است. روند افزایش قیمت سکه و طلا در این روزها روندی کاملا غیر عادی است. با توجه به نرخ روز دلار در بازار آزاد و قیمت 1665 دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی، حداکثر ارزش طلای موجود در سکه بدون ارزش افزوده و حق‌الضرب یک میلیون و 470 هزار تومان است که با قیمت دیروز بازار تقریبا 40 هزار تومان فاصله دارد. در واقع این 40 هزار تومان خود افزایش بی ضابطه قیمت سکه است که از حد قیمت ارز آزاد نیز فراتر رفته است. در واقع با قیمت‌گذاری سکه به بیش از 1 میلیون و 500 هزار تومان، با احتساب اونس 1665 دلاری، قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران بسيار بالا محاسبه شده است. افزایش قیمت‌ها در این بازار در حالی است که درسال جاری بانک مرکزی با پشت سر گذاشتن تجربه پیش فروش سکه و نتایج و تاثیرات به دست آمده از آن در بازار طلا و اقبال به تجمیع و ذوب آن توسط برخی سود جویان، از تلاش برای آزمودن این شیوه در سال جاری خودداری کرده است.

مقامات بانک مرکزی، اما تا پیش از این بارها اعلام کرده‌اند که در صورت لزوم و مشاهده حباب قیمت، به پیش فروش سکه اقدام خواهند کرد.

قیمت دلار کاهش یافت

بانک مرکزی نرخ ارز در مرکز مبادلات ارزی برای روز گذشته را نیزاعلام کرد. بر این اساس، نرخ برابری دلار و پوند نسبت به روز دوشنبه کاهش و قیمت یورو افزایش یافت. نرخ هر دلار آمریکا دیروز با سه ریال کاهش نسبت به روز دوشنبه گذشته 24 هزار و 548 ریال تعیین شد.

براساس این گزارش، نرخ هر پوند با 6 ریال افت 38 هزار و 678 ریال و قیمت هر یورو نیز با 88 ریال رشد 33 هزار و 120ریال و درهم امارات نیز شش هزار و 683 ریال اعلام شد. قیمت کرون سوئد در مرکز مبادلات ارزی، سه هزار و 852 ریال و لیر ترکیه 13 هزار و 881 ریال اعلام شد. همچنین فرانک سوئیس 26 هزار و 616 ریال، روپیه هند 458 ریال، یکصد ین ژاپن 27 هزار ریال و روبل روسیه 817 ریال اعلام شد. در این مرکز در روز جاری هر ریال قطر6 هزار و 745 ريال، یوآن چین3 هزار و 946 ريال و یک هزار وون کره جنوبی 23 هزار قیمت‌گذاری شد.

طلا در بازارهای جهانی

قیمت طلا تا زمان اتخاذ یک استراتژی جدید توسط فدرال رزرو آمریکا کماکان انفعالی است. تمایل چندانی به افزایش یا افت قیمت در بازارهای طلا دیده نمی شود. در این روزها بازارهای مالی انتظار دارند تا کمیته بازار باز فدرال رزرو بیانیه‌های خود را در مورد منافع و زیان‌های احتمالی برنامه محرک‌های اقتصادی به صورت ارزیابی نوسان ریسک و تورم در یک جلسه دو روزه مورد بازنگری قرار دهد. در 25 ژانویه برنانکه رییس فدرال رزرو گفته بود که سیاست‌های اقتصادی این بانک تا به ثبات رسیدن بازار اشتغال ادامه خواهد داشت. مقامات فدرال رزرو آمریکا نسبت به بهبود شرایط اقتصادی در این کشور خوشبین‌تر از کارشناسان بخش خصوصی هستند. در حالی که کارشناسان بخش خصوصی نرخ رشد اقتصادی برای آمریکا را دو درصد پیش‌بینی کرده‌اند، اعضای کمیته بازار باز فدرال رزرو چشم‌انداز نرخ رشد اقتصادی را افزایشی و از 3/2 درصد به 3 درصد پیش‌بینی کرده‌اند. در این راستا البته برخی کارشناسان گفته‌اند که در صورتی که مالیات‌هاي فدرال افزایش یابد و اقتصاد جهانی نیز بیش از این تضعیف شود، اقتصاد آمریکا نیز ظرفیت تولید نرخ رشد اقتصادی بالاتر از دو درصد را نخواهد داشت. با این حال احتمال افزایش اشتغال و افت نرخ بیکاری از سطح 8/7 درصد فعلی با اعمال محرک‌های اقتصادی امکان‌پذیر خواهد بود. شاهد بروز نشانه‌هایی از بهبود اقتصاد جهانی برای کاهش تقاضای خرید طلا به عنوان سرمایه‌گذاری‌های امن در مقابل ریسک سایر بازارها موجب شده تا قیمت طلا با تقاضای کمتری مواجه شود. قیمت طلا از اوج 1690 دلار در ماه گذشته تقریبا 30 دلار کاهش یافته است.

همچنین در عین حال بحران بدهی‌ها در اروپا همچنان ادامه دارد. از هم پاشیدگی یورو آن چیزی است که هنوز برخی انتظار آن را می‌کشند. تداوم بحران‌های مالی از یونان تا اسپانیا ادامه دارد و رییس بانک مرکزی این قاره نیز به تازگی اعلام کرده که شرایط ممکن است از این بدتر هم بشود. افت ارزش یورو در مقابل دلار آمریکا قیمت طلا را با کاهش مواجه خواهد کرد.

 

 

 

تعیین قیمت خودرو بر مبنای ارز دوهزار و 200 تومانی

در شرایطی که دلالان و واسطه‌های بازار خودرو اعلام شیوه‌ جدید قیمت‌گذاری براساس نرخ ارز مبادله‌ای را مستمسک جدیدی برای رشد قیمت‌ها قرار داده‌اند، اما به گفته مقامات مسوول تفاوت ناچیزی بین نرخ قبلی قیمت‌گذاری خودرو با نرخ ارز مبادله‌ای وجود دارد.

یکی از اعضای کمیته قیمت‌گذاری خودرو در پاسخ به اینکه کمیته قیمت‌گذاری در جلسه‌ دوازدهم مهرماه قیمت خودروهای داخلی را براساس کدام نرخ ارز تعیین کرده است؟ اظهار کرد: در این جلسه مبنای محاسبات قیمتی خودروها به طور میانگین ارز دو هزار و 220 تومانی بوده است.

وی در پاسخ به اینکه برخی خودروسازان اعلام می‌کنند نرخ‌گذاری محصولاتشان با نرخ ارز کمتری صورت گرفته است، اظهار کرد: هر ادعایی می‌تواند مطرح شود، اما نرخ‌گذاری خودروها بر مبنای نرخ ارز دو هزار و 220 تومانی صورت گرفته است.به این ترتیب تفاوت بین نرخ قبلی قیمت‌گذاری خودروها (ارز 2220 تومان) با نرخ ارز مبادلاتی (حدود 2500 تومان) تنها حدود 5/12 درصد بوده و بر فرض اجرایی ‌شدن شیوه‌ جدید نرخ‌گذاری نیز حداکثر رشد قیمت خودرو‌ها 5/12 درصد خواهد بود.نکته قابل توجه این است که این افزایش قیمت نسبت به ‌نرخ‌های رسمی خودروها صورت خواهد گرفت که در مواردی تا 20 میلیون تومان کمتر از نرخ‌های فعلی بازار است به این ترتیب در صورت تعیین نرخ رسمی خودروهای داخلی براساس نرخ ارز مبادلاتی، قیمت جدید این محصولات در حد قابل ملاحظه‌ای کمتر از قیمت‌های فعلی بازار خواهد بود.

گذشته از آن اگر طبق دستور ريیس‌جمهوری مواد اولیه نیز به نرخ ارز مبادلاتی در اختیار خودروسازان قرار گیرد با توجه به کاهش هزینه‌های تامین مواد اولیه امکان کاهش قیمت‌ها نیز وجود خواهد داشت.

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com
 

ادامه مطلب

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

 

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir


خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

خانه متحرک بسیار دیدنی و گران قیمت ( تصویری ) www.taknaz.ir

 

ادامه مطلب

 

 

 

ﺍﺳﺎﺗﯿﺪ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺑﺮﺍﯼﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﻪ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺩﻭﺭ، ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﻫﺎﯼ ﺍﺻﯿﻞ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ - ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﻟﻐﺎﺕ ﻭ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ - ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﻧﺮﻭﻧﺪ، ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ ﮐﻨﻨﺪ:

 

ﺑﯿﻔﺴﺘﺮﺍﮔﺎﻧﻮﻓﻪ ﺧﺎﻟﺘﻪ، ﺑﺨﻮﺭﯼ ﭘﺎﺗﻪ ﻧﺨﻮﺭﯼ ﭘﺎﺗﻪ!

 

ﻣﻮﺵ ﺗﻮ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﻧﻤﯽ ﺭﻓﺖ ﺳﺎﯾﺪ ﺑﺎﯼ ﺳﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺩﻣﺒﺶ ﻣﯽ ﺑﺴﺖ!


 

ﺁﺏ ﺩﺭ "ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﮐﻦ" ﻭ ﻣﺎ ﺗﺸﻨﻪ ﻟﺒﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ!


 

ﺁﺏ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺮﻩ، ﻗﻮﺭﺑﺎﻏﻪ "ﻫﻮﯼ ﻣﺘﺎﻝ" ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ!!!

 

ﭘﺮﺍﺩﻭ ﺳﻮﺍﺭﯼ ﺩﻭﻻ ﺩﻭﻻ ﻧﻤﯿﺸﻪ!


 

ﻧﺎﺑﺮﺩﻩ ﺭﻧﺞ ﮔﻨﺞ ﻣﯿﺴﺮ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ - ﻣﺰﺩ ﺁﻥ ﮔﺮﻓﺖ ﺟﺎﻥ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﮐﻪ ﮐﻼﻩ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ ﮐﺮﺩ


 

"ﮐﺎﻓﯽ ﻣﯿﺖ" ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﻫﻦ ﺳﻮﺧﺘﻪ!


 

ﺍﺳﮑﺎﻧﯿﺎ(scania) ﺑﯿﺎﺭ ﺑﺎﻗﺎﻟﯽ ﺑﺎﺭ ﮐﻦ!


 

ﮔﺮ ﺻﺒﺮ ﮐﻨﯽ ﺯ ﻗﻮﺭﻩ، ﻟﻮﭖ ﻟﻮﭖ ﺳﺎﺯﯼ!


 

ﭘﺎﺗﻮ ﺍﺯ ﭘﺎﺭﮐﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯﺗﺮ ﻧﮑﻦ!


 

ﻫﺮﯼ ﭘﺎﺗﺮ ﺁﺧﺮﺵ ﺧﻮﺷﻪ!


 

ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺑﻨﺪ ﮐﯿﻔﺘﻢ، ﺗﺎ ﮐﺎﺭﺕ ﺳﻮﺧﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻓﯿﻘﺘﻢ!


 

ﮔﯿﺮﻡ ﭘﺎﭘﯽ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ ﻓﺎﺿﻞ - ﺍﺯ ﻓﻀﻞ ﭘﺎﭘﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﭼﻪ ﺣﺎﺻﻞ


ﻧﺪﯾﺪﯾﻢ ﺍﻭﺭﺍﻧﯿﻢ ﻭﻟﯽ ﺩﯾﺪﯾﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﺮﺩﻡ!


 

ﺍﺩﮐﻠﻦ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﺒﻮﯾﺪ - ﻧﻪ ﺁﻧﮑﻪ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﮕﻮﯾﺪ


 

ﻣﺎﮐﺮﻭ ﻭﯾﻮ ﺑﻪ ﻣﺎﮐﺮﻭ ﻭﯾﻮ ﻣﯽ ﮔﻪ ﺭﻭﺕ ﺳﯿﺎﻩ!


 

ﺑﺰﮎ ﻧﻤﯿﺮ ﺑﻬﺎﺭ ﻣﯿﺎﺩ ﺁﻧﺎﻧﺎﺱ ﺑﺎ ﺧﯿﺎﺭ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﻣﯿﺎﺩ!


 

ﯾﺎ ﻣﻨﭽﺴﺘﺮﯾﻪ ﻣﻨﭽﺴﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﺭُﻣﯿﻪ ﺭُﻣﯽ (AS Rom)


 

ﺳﺮﺵ ﺑﻮﯼ ﭘﯿﺘﺰﺍﯼ ﺳﺒﺰﯾﺠﺎﺕ ﻣﯿﺪﻩ!!!


 

ﺁﻧﺘﯽ ﺑﯿﻮﺗﯿﮏ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﺳﻬﺮﺍﺏ!

 

ادامه مطلب

 

 

 

اگر قصد ماندگــــــاری ندارید یادگـــــاری هم نگذارید

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!!!!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

خسته ام! نه اینکه کوه کنده باشم نه …! دل کنــــــــده ام!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

صبر کن سهراب! آری… تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است! اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیستصبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی، خسته میشوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

می کوشم غمهایم را غرق کنم ، اما بی شرف ها یاد گرفته اند ، شنا کنند!

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

برای قرصهایم لالایی می خوانم تا به خواب روند و فراموش نکنند که، خواب آورند نه یاد آور

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

آغوش خالیم از تو ، پرانتزی است بدون شرح …!

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﺩﺍﺭ ﺯﺩﻧﺪ ، ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﭘﺮﻧﺪﻩ…! ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﻱ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻴﮕﻔﺘﻲ ﮐﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ”ﻗﺤﻄﻲ ﻋﺎﻃﻔﻪ”ﻫﺎﺳﺖ

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

ﻣــــﺮﺩﻡ ﺍﯾــــﻦ ﺷـــﻬﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﺧﻮﺑﻨـــﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﻛـــﻔﺶ ﻧـــﺪﺍﺭﯼ ﺑﺮﺍﯾـــــﺖ ﭘﺎﭘــــﻮﺵ ﺩﺭﺳـــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند… که امروز ، اینقدر دیوانه وار ،…. تشنه ی “بازی کردن ” با آدم هایی؟؟؟!

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

خوب هم که باشی ، از بس بَدی دیده اند خوبیهایت را باور نمیکنند. نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

گـاهــی نمـی دانــی از دسـت داده ای .. یـــا از دسـت رفـــتـه ای

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

به دل نگیر، آدمها اینطوری اند، سیگار هم کامش را که داد ، زیـر پا ، لِه اش می کنند

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

گول دنیا را نخور ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند بره های این حوالی گرگ ها را میدرند سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها زنده ها هم آبروی مردگان را میبرند

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

قبر منو خیلی بزرگ بسازین….چون یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

یادتون هست مرحوم حسین پناهی می گفت: خدایا دست بشکنه , پا بشکنه , سر بشکنه اما دل نشکنه ………. الهی دل هیچکس توی این دنیای خاکستری این روزها نشکنه

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

ممتد مانده ام ؛ انگار سکون عجیبی ، در شب ، میان ذهن من ؛ جولان می دهد مثل در خواب رفتن یک رویا ، با تصویری تمام سیاه !

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

چه فرقی دارد ، پُشت میله ها باشی ؛ یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن ، وقتی که آرزوهایت ، در حبس باشند

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

آرام در گوشه ای نشسته ام .. کار از چسب و باند و پانسمان گذشته زخم به روحم رسیده

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

نوشته هایم را می خوانی… و می گویی: چه زیبا! راستی… دردهای آدم ها زیبایی دارد…؟!؟!؟!

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

بعضی وقت ها ‌ چنان کیشت می کنند ‌ که سالهای سال مات می مانی

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

دیدی که سخــــت نیســـــت تنها بدون مــــــــــن ؟!! دیدی صبح می شود شب ها بدون مـــــــــن !! این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند… فرقی نمی کند با مــــــن …بدون مــــــن… دیــــــروز گر چه ســـــــخت امروزم هم گذشت …!!! طوری نمی شود فردا بدون مــــــن !!!

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

خواستم با یکی درد دل کنم… اول ازش پرسیدم سیگار داری؟… گفت:میخوای بکشی..؟ گفتم:نه ! تو بکش طاقت حرفامو داشته باشی

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ابدی” هستن اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص …برایت فریاد تجویز کند

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

 اگه میدونستی قطره بارون وقت دورشدن ازابراچه حسی داشت اگرمیدونستی یه بندر وقت رفتن کشتی ها چه تنها میشه، اگرمیدونستی درخت کاج وقت پرکشیدن پرنده هاچه غمگین میشه، اگرمیدونستی رفتنت چه آتشی به جونم کشید اون وقت این قدرراحت نمیگفتی خداحافظ

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

تو کجایی سهراب؟ آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند… وای سهراب کجایی آخر؟ زخم ها بر دل عاشق کردند خون به چشمان شقایق کردند ! تو کجایی سهراب؟ که همین نزدیکی عشق را دار زدند ! ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی ست… دل خوش سیری چند صبر کن سهراب… گفته بودی قایقی خواهی ساخت ! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

مهربانی ها و دلجویی هایت به کنار! اما عزیزه من … قلبه شکسته با چسب زخم خوب نمی شود!!!

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

ســـر ســـری رد شـــو و زنـدگـــی کـــن ، دقــــت ….. “د ق تمــی دهـد ، از مـــا گــفـتـن بود…………!!!!!!!!

 

 

 

ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

درخشان ، زیباسازی ، براق ، glitter

ادامه مطلب

 

 

 

خطای دید چشم, جالب ترین خطاهای دید

 

ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

 

 

 

 

 

مسی

 

 

 

ادامه مطلب

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

http://buy4u.ir/group/best.html

ادامه مطلب

در زیر عدسی میكروسكوپ می توان به آسانی دنیای ویروس ها و باكتری ها را مشاهده كرد. این موجود میكروسكوپی با میلیون ها گونه كه هر یك دارای عوارض خاصی به روی موجودات دیگر هستند، از بیماری های ساده گرفته تا مرگبارترین بیماری ها، تنها یك عامل دارند.

میکروب

 

 

ادامه مطلب


اس ام اس طنز و خنده دار-2

 

ادامه مطلب

نيمه شب پريشب گشتم دچار کابوس        

ديدم به خواب حافظ توي صف اتوبوس



ادامه مطلب

http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ


زمانی که کودکان کاروان امام حسین (ع) در صحرای کربلا ندای العطش العطش در آوردند، حضرت عباس (ع) بی تابانه سوار بر اسب شده، نیزه بر دست گرفت و مشکی برداشت و آهنگ فرات نمود.

ادامه مطلب

از دیگر انواع تهدیدهای نرم افزاری،تروجان ها هستند.نام این بد افزار از یک افسانه اخذ شده که طی آن یونانی ها که در جنگ با دشمنان،شهر تروآ را محاصره کرده بودند،یک اسب چوبی بزرگ به آنها هدیه می دهند.


Trojan_Horse

ادامه مطلب

برای جلوگیری از بروز خفگی با مواد غذایی در كودكان، او را در حال غذا خوردن به گریه و یا خنده نیندازید...


ادامه مطلب

به دلیل وجود طیف کسترده تهدیداتی رایانه ای و الکترونیک،اتخاذ تصمیم ها و سیاست ها مقابله با آن ها ضروری به نظر می رسد.

ادامه مطلب

فیثاغورس

ادامه مطلب

 

 



  http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ  چند پیام از امام علی (ع):

 

هر گاه در برابر شخص نادان صبور باشي غم او زياد مي شود.

 



 

 

ادامه مطلب

زندگی نامه و لقب های امام رضا (ع)

ادامه مطلب

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

ادامه مطلب

 


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



 

ادامه مطلب

 

(زیبا ساز وبلاگ )--babol2011.blogfa.com

 

ادامه مطلب

 

 

كرم ها بد افزارهايي هستند كه به صورت خودكار قابليت تكثير دارند؛اما بر خلاف ويروس ها،نيازي به فايل ميزبان نداشته و به صورت يك فايل مستقل ظاهر مي شوند.


ادامه مطلب